Nya projekt

Jag är lite av en expert på att hitta på nya projekt. De brukar vara hyfsat rimliga att genomföra, men det blir ändå ofta problem med slutförandet. Sen ligger de där, tiotalet saker jag håller på med samtidigt. I höstas började jag med en fotobok med bilder från 2007. Tanken var att göra den klar för att sedan arbeta mig vidare till 2009. Men något hände, antagligen startade jag med annat pyssel och trix. För någon vecka sedan bestämde jag mig dock. Nu ska jag göra klart en sak innan nästa sak tar vid. Efter lite jobb framför datorn är den nu tillverkad och beställd. Jag är äntligen i hamn! Ska lägga upp en bild på boken här på bloggen när den kommer, lite som diplom till mig själv. Sedan ska jag ta tag i mina utsågade bokstäver, de behöver ett lager vi färg till. När de är klara ska jag börja med en pärm till Oliver och en till vår lilla bebis i magen. Det ska bli kul!


Bild lånad från fujidirket.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0