Bebisen på bloggen

Bebisen som snurrar runt på min blogg visar inte hela sanningen. Den visar att det idag är 23 dagar kvar, men vi är närmare än så. Kanske konstigt att vara så säker på att bebisen kommer tidigare, men vi har fått ett datum för planerat snitt.

Olivers förlossning slutade i akutsnitt som medförde en bristning på min livmoder. Bara någon dag efter han var född fick vi veta att jag skulle bli snittad vid eventuellt fler barn. Då tänkte vi inte mycket mer på det, vi var glada att allt gått bra trots allt och att jag faktiskt kunde få fler barn.

Denna graviditet har såklart tankarna kommit på det planerade snittet. Just nu känns det bra, men ju närmare vi kommer datumet ju mer tankar snurrar i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0