Fotobok nr 2

Har tänkt att jag ska börja med en ny fotobok snart. Det är våra bilder från bröllopsresan som behöver få en given plats. Jag har flera bilder framkallade men de har inte kommit in i något album än.

Bröllopsbilderna borde naturligtvis också få en fin fotobok, men jag har tänkt lära mig mer bildbehandling innan dess. Jag ska inte retuschera bilderna bara få till någon fin "bröllopseffekt". Dessutom är jag extremt kräsen när det gäller bröllopsbilderna så jag tror de får vänta lite, de måste vara perfekta.


Här är vi på en djurpark i Tunisien, Stefan älskar djurparker.


På en tvådagars utflykt till bland annat Sahara, här börjar ökenlandskapet.


Väntar på flygplatsen, på väg hem efter två veckor i Tunisien.
Vi hade en fantastisk bröllopsresa!


Kommentarer
Postat av: Malin D

Fina...

2010-06-16 @ 23:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0