Just nu

Nu är vi äntligen på bättringsvägen. Det har varit sega dagar med feber, hosta, halsont och snuva. Oliver är nästintill helt frisk men behöver ta igen lite sömn. Inatt sover han hos mormor och morfar, hoppas på att han kan sova ut ordentligt imorgon. Han brukar sova mycket när han är där.

Justin hade feber en natt, men jag vet inte om det är förkylning eller tänder som är på gång. Tror det är tänderna som spökar.

Jag och Stefan har hostat på kapp och haft feber tillräckligt nu och jag tror faktiskt att det börjar ge med sig, till helgen hoppas jag på att vi är friska och krya igen. Då vill jag börja träffa folk igen!

Nästa vecka hoppas jag också att jag kan börja träna igen. Jag lägger upp nästa veckas program efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0