Hemmma

Oliver och jag är hemma idag. Vi lade oss i soffa för att titta på en film för ett tag sedan. Oliver somnade i min famn. Nu sover han uppe i vår säng. Vanligtvis på helger brukar han inte sova alls eller en kort stund, men idag får han sova så länge han vill. Det var en tuff natt inatt.

Jag längtar till sommar, semester, att inte vara gravid längre och efter vår bebis. Men jag ska försöka njuta en dag i taget, denna stund kommer ju aldrig tillbaka.


Sommar!
Lorena och jag för ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Malin D

Låter gött...Längtar oxå till sommaren nu, bara 7 arbetsdagar kvar till semester...ska bli så gött!!! Kram kram Malin

2010-06-09 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0