En liten runda

Jag tog mig en runda igår i alla fall. Kände att det får bära eller brista, antingen blir jag sjuk eller inte, och jag tror minsann att jag tränade bort det onda i halsen. Märkligt, men himla skönt att vakna i morse utan halsont. Jag sprang en kortare runda och tittade inte på klockan då jag var hemma utan tryckte bara på stopp. Hade jag sett att det blev 5,88 km hade jag sprungit de stackars meterna till 6 km, men nu blev det 5,88 km. Kände mig ganska stark och tyckte jag sprang på ganska bra. Det blev 34 min och 5,51 min/km, hade hoppats på lite snabbare men det kanske kommer. Får nog lägga lite mer krut på intervaller.

Nya löparskor ska jag beställa i dagarna, det kanske ger lite eld i baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0