Graviditetskilo

Träffade fina gammla vänner på en fika i helgen. Vi var fem tjejer varav tre av oss är gravida och beräknade i samma månad. Jag och K är till och med beräknade samma datum! Riktigt kul.

Vi kom obemärkt in på det här med viktuppgången under graviditeten. Inget livsviktigt ämne, men ändå ett vanligt ämne runt graviditet. En av tjejerna hade gått upp 8 kg och en annan 3 kg - kul att sitta där med 15 kg extra.

Ja, ja det där går jag förhoppningsvis ner igen, men det är ju inte konstigt att jag känner mig stor och klumpig. Naturligtvis är det härligt att vi ska få barn igen, men det här med att vara gravid är inte riktigt min grej.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där kommer du gå ner snabbt igen...kolla på förra gången...du går väl upp mer för att du väger så lite innan:) Jag tycker i alla fall du är fin gravid...kram på dig!!!

2010-04-25 @ 22:44:13
Postat av: Sofia

Tack!

2010-04-26 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0