Första dygnet

Idag är Justin 7 dagar gammal och vi har varit hemma i drygt ett dygn. Första natten gick bra, men Oliver är inte riktigt van att ha en lillebror som vaknar på natten för att äta. Han vakande även han någon gång och Stefan fick springa mellan honom och sovrummet några gånger. Jag tror dock att han snart har vant sig och sover vidare.

Ikväll tog vi en liten promenad till en lekpark och till affären. Konstig känsla eftersom det bara var några dagar sedan de skar upp magen på mig och nu går jag på promenad med vagnen utan smärtstillande tabletter. Vill minnas att det gjorde ont under längre tid med Oliver. Fast denna gång hade jag ondare de första dygnen än med Oliver. Imorgon hoppas jag att Malin hjälper mig få bort det stora plåstret som sitter över såret, försökte lite själv tidigare men det kändes inte som någon bra lösning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0