Min planteringsplats

I nya numret av 101 nya idéer fanns som vanligt massor med roliga pyssel. Just nu är det mest trädgåren och plantering som lockar mig, kanske inte så konstigt med tanke på det härliga vädret. I två dagar har vi nu haft fint, jag tog till och med på Oliver shorts idag.

 
I tidningen fanns ett litet tips som jag genast tog efter. De hade hängt upp alla fröpåsar på en lina med klädnypor. Visserligen hade de en fin planka bakom också, men jag gjorde på mitt sätt. Perfekt för att ha koll på vad man har och trelvigt att titta på.


Min planteringsplats, superbra att ha ett ställe för all jord och krukor. Det är lite stökigt nu därför tog jag ingen bild på hela platsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0